vrijdag 26 januari 2018

Proef van Jong Keukengeweld



 http://www.visitflanders.com/nl/jong-keukengeweld/?country=nl_NL


Ben jij tussen 18 en 30 jaar? Reserveer nu jouw tafel bij onze Jong Keukengeweld-chefs en geniet van 1 tot en met 31 maart van topgastronomie aan kleine prijsjes. 

•    49 euro voor een driegangenmenu (inclusief water en aangepaste wijnen en/of bieren); 
•    59 euro voor een driegangenmenu (inclusief water en aangepaste wijnen en/of bieren) in restaurants met een Michelinster of een Gault&Millau-score vanaf 15/20
Afbeeldingsresultaat voor jong keukengeweld
Ik zei het jullie al in mijn vorige blog ik ben fan van Jong Keukengeweld!
Waarom? Wel voor de prijs van een grote boot sushi krijg je hier een prachtig menu met geweldige bediening en vaak ook in een hele mooie setting J
De leukste adresjes die ik al deed met jong keukengeweld zijn Spaans dak te Heverlee, Land aan de overkant te Leuven en Essenciel te Leuven.
Allemaal zijn ze heel fijn maar mijn favoriet zal altijd Spaans dak blijven! De bediening is super goed en dan bedoel ik echt heeeeel goed, maar Essenciel en Land aan de overkant zijn misschien iets makkelijk bereikbaar als je niet wilt rijden.
Op tijd reserveren is de boodschap.

See you soon maybe…
And have fun 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten